Re: czy to sie nie pogryzie? - ocena konfiguracji

Autor: Bronek Kozicki (brok_at_rubikon.pl)
Data: Fri 30 Aug 2002 - 11:54:23 MET DST

MarKoz <jriper_at_go2.pl> wrote:
> wszystkie uczciwe serwisy wychwalaja ECS
            ^^^^^^^^
> tomshardware, B3D, ......... wiele innych
Hę ? Nie pomyliłeś się troszeczkę ? Po tym filmiku ze zdejmowaniem
radiatora, nie nazywałbym TH "uczciwym" serwisem. Ponadto : płyty ECS
nie mają kontroli jakości - dlatego są tanie. Czy płyta będzie Ci
działać, czy nie - to sprawa losowa. Sam sobie musisz tę kontrolę
przeprowadzić . Jak sądzisz, gdzie płyta do testów TH była sprawdzana ?

> chyba 400W
> kto kupuje 300? ludzie !!!!

Hę ???? Co złego jest w Enlight-cie lub Chieftec-u 300W ?

B.