Re: Bezwzrokowe pisanie na klawiaturze - program do nauki

Autor: Robert Szczygiel (RobTM_at_fake.addr.ess)
Data: Fri 30 Aug 2002 - 11:34:46 MET DST

Robert Szczygiel wrote:
> [...]

Zerknałem trochę po interniecie...
dokładniej: w 1873 roku Remington kupił patent od Christopher'a Latham'a
Sholes'a, i rozpoczął produkcje maszyn.

Dla zainteresowanych klawiaturami: cały artykuł jest tu:
http://reason.com/9606/Fe.QWERTY.shtml

O klawiaturze Dworaka:
http://www.mwbrooks.com/dvorak/

I jeszcze klawiaturna ciekawostka:
http://www.bbspot.com/News/2001/08/keyboard.html

Dzięki CeBeR, znowu dowiedziałem się czegoś nowego. :)

RobTM:)

--
Upsss! Wyciąłem sygnaturkę!
-- http://3226865153/~szczygie --