Re: tuner TV

Autor: /\\rkhan (arkhan_at_2com.pl)
Data: Fri 30 Aug 2002 - 09:01:15 MET DST

> o to ciekawa uwaga, nie słyszałem o tym wczesniej.
> Jakie modele tak sie zachowywały?
> Własnie tez mam sobei zamiar kupić i bede zwracał na to uwage

Generalnie wszystkie, pixelview, aver, kworld, ... Jedne lepiej, inne
gorzej, ale wszystkie generalnie słabo.

Poza tym oryginalny soft, który jako jedyny jakoś tam radzi sobie z nicamem
(raczej słabo), jest niewypowiedzianie beznadziejny w swej toporności.

Zastanów się, czy naprawdę potrzebujesz nicam? Jeśli tak, to imho najlepsze
rozwiązanie to tania karta TV + dekoder sprzętowy nicam.

Arkhan.