Re: myszka - rotfl

Autor: Luc (Luc_at_becznica.org)
Data: Fri 30 Aug 2002 - 09:54:13 MET DST

"Rafal 'Raf256' Maj" <rafal_at_raf256.com> wrote...

> używam tej saej myszki (A4+wheel) od kilku misięcy.

Używam WWW-11 (4D+) od ponad trzech lat i nigdy nie miałem z nią
problemu, raczej szukałbym powodów gdzie indziej, może coś z grafiką...?

> i co może być przyczyną takiego zachowania :) ?

Nie wiem, ale w onie Właściwości Sytemu, zakładka Wydajność wciśnij
Grafika i tam suwak Przyśpieszenie Sprzętowe cofnij o jeden poziom w
lewo, powinno pomóc, przynajmniej do rozwiązania rzeczywistego powodu.
A ha! I nie ruszaj szybko myszką, kiedy komputer był zaspany ;)
A jeśli to komputer typu desktop, to w Menadżerze zasilania przy opcji
Wyłącz twarde dyski zaznacz Nigdy... u znajomego kiedyś pomogło.

Luc