Re: Jaka grafika Ati? GF2mx200

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Fri 30 Aug 2002 - 08:41:23 MET DST

Użytkownik Brodsky <Brodsky_at_interia.WyskrobTo.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:788tmu05jd9povj7rfic3veohe4sin1vfg_at_wolfs.lair...
> robert nadaje:

> Ja bym się rozejrzał za jakimś dwugłowym Matroxem G400/450, z odzysku
> rzecz jasna. Co ciekawe, w 32 bitach jest on nawet szybszy od MX200, że
> o jakości obrazu nie wspomnę, bo tu Matrox rozwala wszystkich.

ale na pewno nie na TV - bo tu od wielu lat ATi robi najlepsze karty, a inni
to dopiero raczkują w tym temacie (oczywiście z popularnych producentów kart
i chipów)