Re: MSI 845E MAX

Autor: Marek Szerszyński (marek_at_poczta.pl)
Data: Fri 30 Aug 2002 - 07:28:05 MET DST

"Piotrek" <speedway2_at_wp.pl> wrote in message
: Mam płytę MSI 845E max i nie widzę w biosie opcji do włączenia
: DMA. Gdzie to się włącza? Co prawda w systemie pokazuje, że dyski
: pracują w trybie DMA ale chyba dobrze byłoby gdyby i w biosie DMA
: było włączone.

Nie widziałem jeszcze płyty w której domyślnie DMA byłoby wyłączone,
więc jeśli nie możesz tego znaleźć to znaczy, że nie wyłączyłeś, a jeśli
nie wyłączyłeś to jest włączone (Auto). Nie zawracaj sobie tym głowy.

MS