Re: w co lepiej zainwestowac? Athlon czy p4?

Autor: sprocket (sprocket_at_sys.pl)
Data: Fri 30 Aug 2002 - 01:05:09 MET DST

[...]
>A o "g..." tez? :)

"Podpisuje sie pod tym wszystkim, co sie da, z pominieciem fragmentu "Intel
RULEZ" i zastrzezeniem, ze:
-- okreslenie "gowno", poza tym, ze jest wulgarne, nie oddaje w pelni
   jakosci systemow okreslanych tym mianem ;)

Jest to zastrzeżenie dosyć wieloznaczne. Przyjżyj się uważnie. Można je
odczytać zarówno w ten sposób, że "g..." to epitet niedostatecznie dosadny
(tzn. gówno to zbyt delikatne określenie), ale także, że zbyt dosadny (tzn.
"przesadzasz, zarówno windows, jak i linux, nie są aż takimi g....)
Ja odczytałem to jako pierwszą wersję, ale po głębszej (5 piw -
prawdopodobnie najlepszych na świecie) analizie, dopuszczam także wersję
drugą ...
Więc - plz - zdeklaryj się ostatecznie, bez literackich niedomówień ;)))
pozdro...
sprocket