Odp: Czesci z niemiec

Autor: wbros200 (wbros200_at_gnutella.pl)
Data: Fri 30 Aug 2002 - 00:25:35 MET DST

Użytkownik Ja_NoSiK <ja_nosik_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:aklll9$flm$1_at_news.onet.pl...

> Zastanaiwam sie nad pytaniem: czy jest sens kupowanie nowych czesci do
> komputera w Niemczech, czy sa one tam tansze czy drozsze. dziki za pomoc

mam znajomego ktory tam czesto zaglada i sprawa bywa roznie . Z reguly u
nich wszystko tanieje 2 tygodnie przed nami ale jak sie poczeka to i u nas
ceny spadna. Ogolnie jest troche taniej (maly VAT i te sprawy) a czasami
bywaja okazje ze jest nawet 4x taniej jak u nas ale to sa tzw angeboty i
trzeba upolowac. np. ostatnio widzial prymitywnego Lexmarka za 20 euro w
jakims Aldim.
Rozpietosc cen za ta sama rzecz potrafi byc czasami ogromna . W roznych
sklepach ceny moga sie roznic o kilkadziesiat euro.
Dodam jeszcze z dawnych czasow ze na zalatwienie reklamacji w niemczech
trzeba bylo czekac miesiacami czyli nie jest tak wesolo jak u nas i z reguly
wiekszosc rzeczy ma tylko 12 m-cy gwarancji.