Re: CDRom naprawa

Autor: Reksio (mislawek_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 29 Aug 2002 - 21:14:05 MET DST

> Są też takie sprytne płyty z pędzelkiem na powierzchni - czasem pomaga.

Tu byłbym bardzo ostrożny. Zastanów się z jaką prędkością obraca się płyta
CD i na skutek tego jak mocno uderza tym pędzelkiem o soczewkę. I jak
często.
Jeżeli czyścić - to polecam alkohol izopropylowy (nie zostawia smug), czysty
spirytus, lub (widziałem to ostatnio w serwisie i byłem zaskoczony ) kropla
płynu do mycia naczyń na pół szkalnki letniej wody i wacikiem na wykałaczce
zwilzonym czymś takim potraktować soczewkę. Delikatnie !!!

Powodzenia. Reksio.