Re: Acorp 6BX/VIA/ZX81 RAM

Autor: ZenoN (maciej_at_kris.mpnet.pl)
Data: Thu 29 Aug 2002 - 20:01:05 MET DST

--
Plyta jak plyta , ACORP robil cos takiego swojego czasu, jedna plytka
laminowana a kilka modeli plyty - na tej samej plycie obsadzal rozne
chipsety BX ZX czy VIA - bo mialy takie same logiczne wyprowadzenia - tanszy
kosz w produkcji i projektowaniu plyty
A co do ramu - musisz kupi kosc 2 stronne - przewaznie dzialaja takie ktora
maja kosci pamieci po obu stronach plytki , ale to nie norma, poprostu
logiczna organizacja pamieci musi byc odpowiednia dla tych chipsetow.
Najlepiej umow sie ze sprzedawca zeby Ci scagnol kosci dzialajace z BX'ex
PS. Obecnie coraz trudniej o takie pamieci (choc nie wiem dlaczego)
PS2. Z biosem uwazaj bo musi on byc odpowieni do danego modelu plyty a nie
tylko do chipsetu
Pozdr
ZenoN