Karty MINT :)

Autor: TJD (tjd_at_klub.chip.pl)
Data: Thu 29 Aug 2002 - 19:30:42 MET DST

Miałem niedawno przyjemność składać komputer z GeForcem2 MX200 firmy MINT
...wiem, wiem - cud techniki to nie jest, ale cóż :) Nie o to chodzi.
Niedawno przeszedłem się po sklepach z computers w szyldzie i popatrzyłem
sobie na karty. I co widzę? GeFoece2 MX 200 tej samej firmy! Nie zdziwił bym
się gdyby karty wyglądały identycznie ale one się różnią :) Różnice:
1) inny rozmiar radiatora
2) laminat innego koloru
3) w jednej z kart układy pamięci znajdują się też po drugiej stronie
płytki.

Stąd moje pytanie:
Co jest co? I o co w tym chodzi? Funkcjonalnie to identyczne karty. A może
MINT skupuje karty bulk od różnych producentów i pakuje je we własne pudełka
:)

tjd