LCD - Czy warto ?

Autor: Abraxas (Abra_at_no.spam.pl)
Data: Thu 29 Aug 2002 - 17:54:36 MET DST

Witam

Chcialbym kupic monitor (za ~2000 zl) i ciagle sie zastanawiam, czy to ma
byc lcd czy crt (wybor modelu to juz sprawda drugorzedna, przy crt to bylby
Nec, przy lcd Samsung) ? Mam ciagle watpliwosci. Wlasciwie jedyna powazna
bariera, ktora mnie odstrasza przed kupnem lcd, jest brak mozliwosci zmiany
rozdzielczosci (bez interpolacji). Jestem pod wrazeniem jakosci obrazu w
lcd, ale co mi z tego, jezeli korzystam tez z linuxa (konsoli), lubie tez
pograc w stare gierki pod dosem i pouzywac emulatorow, poogladac filmy ?
Czesto potrzebuje nizszych rozdzialek, z drugiej strony lcd ma same zalety.
Czy mozecie mi zasugerowac, co mam wybrac ?
I jeszcze jedno - czy karta Pixelview GF2 MX 400, styka do lcd ? Widzialem,
u znajomego MX440 - obraz byl bardzo dobry....

Pozdrawiam
Abra.