umiera?

Autor: ToMasz (witu_at_polbox.com)
Data: Thu 29 Aug 2002 - 17:05:47 MET DST

witam
Pacjent: pecet kupiony w Carefourze (słynna seria)chyba na intelu 810, ATX,
bez agp, itd.

objawy: wcistkam przycisk "ON" zaczynają kręciś wiatraki, na monitorze "no
signal", dysk sie nie kręci, tacka w CD działa, komp nie startuje

terapia: wyłączełem wszystko co się dało, komp nie wystartował, napięcia 5 i
12 OK. Pozałączałem spowrotem, kombinowałem 20 minut, nic. Po 25 minutach
nacisnąłem przycisk, zakręciły się wiatraki, postał tak 10 sekund, rozkręcił
się HD ( z nienacka) i komp wystartował.

już 2 razy tak miałem
Co jest z nim? Proszę o poradę konsylium lekarskie
ToMasz