Re: amd

Autor: GrEgOR (piekarski1nospam_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 03 Aug 2002 - 21:32:29 MET DST

> Oczywiście

    Potwierdzam. Ostatnio kumpel do mnie :
- Jaki masz procesor?
- AMD
- ???
- Advanced Micro Device - taka firma ostatnio popularna na rynku.
- Eeeee , to masz gowno.
- Dlaczego?
- Bo oni oszukuja
- ???
- Pisza np 1500+ , a zegar ma 1333Mhz.

    No i zaczalem mu tlumaczyc , a przy okazji sie usmialem.

> Jak się ma 2 lewe ręce i zero pojęcia o tematyce to tak.

    No to fakt , jak ktos kupuje procka i nie wie co z nim zrobic oraz przy
zakladaniu go na podstawke lapy mu sie trzesa jakby wypil "%"...

> Tak

    Zalezy do czego profesjonalny , ale w takim razie Intel to tez
nieprofesjonalny sprzet

> Cóż, troche lamerskie podejście masz.

--
GrEgOR [ www.gregor.z.pl ]