Re: Kupno dysku 80GB - jaki?

Autor: Sniper (Sniper10000_at_NOSPAM.poczta.onet.pl)
Data: Thu 29 Aug 2002 - 15:43:48 MET DST

Użytkownik "Juliusz 'Julas' Gonera" napisał:

> Ewentualnie mogę mieć płytę z kontrolerem UDMA66, ale to by
> mnie kosztowało pare godzin roboty, a z natury jestem leniwy :)

Aż parę godzin? No co ty:
- przepiłowanie krat: 10-15 minut;
- wybicie okna: 20 sekund;
- wejście do środka bez rozdarcia ciuchów: 30 sekund;
- znalezienie płyty na półce: maxymalnie 1 minuta;
- przy okazji znalezienie procesora, pamięci, itp.: 2 minuty;
- wyrzucenie tobołków przez okno: 30 sekund;
- wyjście bez rozdarcia ciuchów: 30 sekund;
- przysłowiowa "noga" z tobołkami: 5 minut;

Jak widzisz: chwila strachu i sprzęt gotowy.
Zapomniałem dodać jednego, ważnego punktu:
- ominięcie, błędne wykonanie lub opóźnienie jakiegoś zadania: 5 lat

Pozdrawiam,
Sniper

P.S.
Powyższej metody raczej nie polecam :-)