Jak odzyskac partycje ?

Autor: mesio (gregor_at_dresik.z.pl)
Data: Thu 29 Aug 2002 - 15:24:28 MET DST

Witam, moze juz ten temat byl wczesniej ale szukalem i nic nie udalo mi sie
znalezc konkretnego na ten temat a wiec zwracam sie do Was drodzy
uzytkownicy tej grupy :-) Otoz mam nastepujacy problem: mam wazne dane na
dysku na ktorym znajdowala sie 1 cala partycja, partycje usunolem
nieopatrznie poniewaz uruchomilem botowalna plyte z Windowsem dystrybucji
DTK Computers gdzie znajdowal sie program fdisk wiec go uruchomilem ale
nigdzie nie bylo napisane, ze ow fdkis usunie automatycznie i stworzy
partycje ... nie byloby problemu, gdyby dane ktore zgrywalem sie zgraly
dobrze na inny komputer ale pech chcial, ze niby wszystko poszlo poprawnie
ale przy sprawdzeniu czy dane skopiowane sa okazalo sie, ze nie :( A wiec
pobieglem spowrotem do pogoju i partycji juz nie bylo ... tak wiec jak mam
odzyskac poprzednia partycje wraz z danymi ?