Re: Karta dzwiekowa z we/wy optycznym SZUKAM

Autor: Arek >>> (arekzieminski_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 29 Aug 2002 - 23:15:05 MET DST

"KevlarCD" <KevlarCD_at_Topnet.pl> wrote in message
> Poradzcie gdzie takie cos kupic. Chce laczyc mojego MiniDisca z kompem i
> zgrywac MP3
>
> Byla taka karta w ostatnim PC Wordzie Innovision Audio Extreme 5.1 ale
firma
> jej nie ma, a dostarczala ja do testow.
> --

Niestety w naszym jedynie syfiaste karty Creativea sa na polkach , a
zagranica jest olbrzymi wybor duuzo lepszych kart .
A wracajac do pytania jest swietna karta Hercules Forrtisimo ( na stronie
Hecules znajdziesz opis) karta jest na na chipe Cristala , kiedys ja
chcialem kupic niestety nie chcieli mi sprowadzic ( bo przecierz Polacy
znaja tylko Livea i nie wiedza ze jest duuuuzo lepszych kart ) , karta ma
wejscie i wyjscie optyczne odrazu na sledzu i jest naprawde swietna , mysle
ze jej cena jezeli znajdziesz ja jakims cudem z Polsce bedzie kolo 230 zl .