Re: Soft do chlodzenia/monitorowania temp. pod WinXP - plyta ECS+Pentium III

Autor: Tomasz (cattomcat_at_hotmail.com)
Data: Thu 29 Aug 2002 - 13:37:59 MET DST

Paweł 'Dziku' Spychalski wrote:
> Działa. Co prawda wprzypadku AMD różnica jest mała (około 4C). Lepiej przy
> Intelach.
> A , jeszcze jedno. Vcool dość głęboko miesza w sprzęci i na przykład u mnie
> nie dość że prowodował problemy z dyskami, to jeszcze wieszał kompa.
4 stopnie to malo. Mi vcool odjal prawie 20 stopni.
Co do problemow to najnowszy vidomi zawsze jest w stanie przerobic mpg-a
  za pierwszym razem , a za kolejnym rozwala dzwiek (trzeba uruchamiac
ponownie). Wlasnie sobie mysle, a moze to jest wina vcoola? Musze to
sprawdzic przy wylaczonym vcoolu.
pozdrawiam
Tom