Re: Smieszno i straszno (przydlugawe)

Autor: Dariusz Bednarz (twist_at_o2.pl)
Data: Sat 03 Aug 2002 - 21:11:30 MET DST

Piotr Nowak napisał:
> Nawet jak ma ogr .odp. to Compaq USA juz sie postara o to zeby spraawa
> zostala zalatwiona tak jak powinna.
[...]
> Tak ze mysle ze masz szanse z Compaq. Szczegolnie ze sie polaczyli z HP.
> Probuj

Zamierzam na przyszłość - dzięki wszystkim za zainteresowanie.
Z ostatniej chwili. Kompa otrzymałem 2.VIII. Serwis na ul.Wołowskiej w
Warszawie to wesoła firma, postanowiła mi wynagrodzic dwumiesieczna rozłąkę
z notkiem. Instalując Windows-Recovery QuickRestore (tylko Microsoft mógł na
to wpaść na takie OS'owe shit) skasowali mi wszystkie partycje, w tym dane.
Choć w zgłoszeniu wyraźnie sobie zaznaczyłem, by tego nie robili. Nic tylko
wbić zęby w ścianę.

Dariusz Bednarz