Re: Kupno dysku 80GB - jaki?

Autor: Arek >>> (arekzieminski_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 29 Aug 2002 - 22:51:05 MET DST

"Tomasz" <cattomcat_at_hotmail.com> wrote in message
> Dobry, szybki, drogi, glosny.
> Dobry, tani, cichy, zimny.
> Dobry, szybki, cichy, ekstremalnie goracy.
> A co do tego to trzeba kupic dwa do raidu. Na 100% padnie!
>
> Tom

Nie wiem co wy tak do tej temperatury BIV sie czepneliscie , jezeli wierzuc
danym z linka ktorego podal jakis grupowicz , to WD i nowe IBMy oczywiscie
7200 RPM maja kolo 40 stopnii , ja na swojej mialem max 40 w stresie , dodam
tylko ze nad nia wisi maly wiatraczek co ja lekko chlodzi i normalnie mam
jakies 34 stopnie .
A jezeli chodzi o pytanie kolegi co chce kupic dysk o glosnosc BIV to powiem
krotko na spowolnionych wiatrakach w kompie czy z otwarta czy z zamknieta
obudowa dysk jest nieslyszalny . W nocy jak ogladam film albo slucham muzy
BIV jest niezastapiona .
A jezeli moge doradzic jakis dysk to bedzie to BIV albo WD z 8MB cachu.