Re: w co lepiej zainwestowac? Athlon czy p4?

Autor: Bronek Kozicki (brok_at_rubikon.pl)
Data: Thu 29 Aug 2002 - 13:21:23 MET DST

Paweł 'Dziku' Spychalski <dziku_at_dzikie.net> wrote:
> Bo jest na tyle mądry, że nie zatrzymuje wiatraczka podczas pracy :)

coż, ja zatrzymywałem (z włączonym monitorowaniem temp.) Wprawdzie na
krótko, ale bez problemów. W ciągu kilkudziesięciu sekund (tak jakoś ok.
pól minuty do jednej) temp. wrosła o kilka stopni . Gdyby wzrosła dalej,
to płyta głowna ma zabezpieczenia ... które przy takim (małym) tempie
wzrostu muszą zadziałać.

B.