Re: LG 52x

Autor: Sniper (Sniper10000_at_NOSPAM.poczta.onet.pl)
Data: Thu 29 Aug 2002 - 13:18:29 MET DST

Użytkownik "..: ludmar ::." napisał:

> Mam problem z napedem cdrom, a polega on na tym ze podczas kopiowania
plyty
> lub dluzszego odczytu z cedeka przestaje czytac i pokazuje blue screena.

Kupiłeś go niedawno? Jeśli tak, to pewnie masz ten sam problem co ja.
Kupiłem jakieś 3 miechy temu do firmy 10 takich napędów. Ze wszystkimi jest
dokładnie to samo. Wygląda na to, że to problem serii - pewnie coś im nie
wyszło.

Jeśli to stary napęd, to przetestuj co pisali inni - może problem z
zasilaniem?

Pozdrawiam,
Sniper