Re: amd

Autor: Phantasmagorion (phantasmagorion_at_wp.pl)
Data: Sat 03 Aug 2002 - 20:21:57 MET DST

> sorki tam im w chipie gorsze rzeczy sie dzieje, wiekszosc ich testow i
> wyniki takowych przyprawiaja o bol glowy.
No tak, a w każdym numerze są większe albo mniejsze błędy.
Jak można zrobić błąd w zapowiadanym od miesiaca teście , i to w głównej
tabeli z zestawieniem sprzętu. Wątpie by ktoś u nich poprawiał błędy w
numerze , który ma isć do druku. ( a takie błędy są częste jak chleb
powszedni). Z góry mówie niedowiarkom, ze niebęde przytaczał przykładów,
że np. w nr 5/2002 na sronie 9 bryk, 13 bryk, 23 bryk itp, bo szkoda mi na
coś
takiego czasu.
Ha! raz redaktor poprosił mnie bym mu podał strony, na których znajdowały
się
błędy (które widać gołym okiem, lecz on niepotrafił dojrzeć, że np w tabeli
dyskami 2 razy było napisane Dyski IDE, tyle że druga połowa ów tabeli, to
były
dyski SCSI), cóż, wyśmiałem gościa.

Pozdro