Zasilacze i obudowy...

Autor: zuko / Shark von Cygnus (shark.at.post.pl_at_man.lodz.pl)
Data: Thu 29 Aug 2002 - 12:08:59 MET DST

Witam.

Powiedzmy, że chcę kupić kompa. W środku będzie Athlonik 2000+, dwa
dyski 7500 rpm, CD-RW + DVD i powiedzmy G-Force 4. No i do tego
wypadałoby dobrą obudowę z porządnym zasilaczem. No wiadomo - Enlight.
Ale jednak nie wszystkich na to stać. Tak więc co byście Szanowni
Państwo polecili z tańszych obudów? Ja wiem, dobre i tanie to tak nie
ma ;), ale powiedzmy... tanie, ale nie najgorszy chłam :) Bo ceny
przeciętnych obudów to 150 zeta. Wybór duży, ale co z nich warto by
było wybrać? Oczywiście nie chodzi mi o to, która ładniejsza, tylko
która ma porządniejszy zasilacz.

--
zuko / Shark von Cygnus
e-mail: shark at post.pl
"Dla podkreślenia wagi moich słów Siłacz palnie pięścią w stół."