PC milczy prawie jak grob. prosba o pomoc.

Autor: maczko (maks_nospam__at_alte.pl)
Data: Thu 29 Aug 2002 - 10:39:31 MET DST

witam i prosze o pomoc.

Sprzet juz nieco leciwy: Abit BE6, celeron 400, Riva2M64.
Reszte juz wygrzebalem poniewaz:

przy starcie animuszu nie wystarcza mu nawet do obudzenia monitora.
Zasilanie jest (tak mi sie wydaje), wiatraki kręcą, dysk zamruczy, na
ekranie ciemno.
Monitor sprawny.

Zdarzalo mu sie to juz wczesniej, dawno temu bylem z tym u kogos, kto
wkladal przerozne bebechy i niczego konkretnego nie stwierdzil, w pewnym
momencie komp ruszyl i ten ktos powiedzial, ze zresetowal mu biosa.

Nie wiem:
- czy to moglo pomoc, czy tez byl to przypadek,
- jak zresetowac biosa w BE6 (ktoras zwora i restart, cos mi sie obija, ale
ze sprzetem to ja niewiele wiec o konkrety dla laika bym poprosil)
- no i nie wiem jak nie to, to co. niestety.

pozdrawiam
maczko