Re: czemu komp sie zawiesza?

Autor: /\\rkhan (arkhan_at_2com.pl)
Data: Thu 29 Aug 2002 - 09:04:05 MET DST

Użytkownik "nuclear2001_at_poczta.onet.pl" <nuclear2001_at_xl.wp.pl> napisał w
wiadomości news:aki6k5$81g$1_at_news.onet.pl...
> mam problem z kompem-z niewiadomych przyczyn zawiesza sie w dziwnych
> momentach-tak po prosu robie sobie cos, a tu nagle komp sie wiesza-w ogóle
> n8ie reaguje, mysz nie chodzi, nawet CTRL+ALT+DEL nie pomaga
> jest tak od czasu kiedy kupilem nowy napęd CD (lg x52)
> nie wiem czego moze to byc przyczyną (najczęscuej zawiesza sie podczas
> korzystania z modemu)

Przyczyn może być 1000 i jeszcze jedna. Nie jesteśmy jasnowidzami. Musisz po
prostu po kolei sprawdzać poszczególne urządzenia lub podmieniać na inne i
obserwować, jak komp się zachowuje. Proponuję zacząć od zasilacza i pamięci
RAM.

Arkhan.