Re: SB Audigy!

Autor: Giskard (dio_at_o2.plNOSPAM)
Data: Thu 29 Aug 2002 - 09:47:34 MET DST

Użytkownik "sprocket" <sprocket_at_sys.pl> napisał w wiadomości
> Oooooo....
> Długo myślałeś nad tym tekstem ???
> Jestem luźniutki.:)))
> Nie wkurza mnie, bo wiem co dobre. Mam i Athlona XP, i P4.
> Ale wolę Athlona. :D
> A Ty co, kolejny, niedoceniany przez otoczenie fan intela ???
> ;PPPPPPPPPPPP
Nie dżaźnij człowieka z samego rana :-)
Miałem ostatnio K-6 2 i byłem z niego bardzo zadowolony tylko...jak mu
zapakowałem Audigy to były straszne trzaski, później przeczytałem, że do
chipsetów Via trza Via latency pack..... Ogólnie nie mam nic przeciwko AMD,
tylko raczej Microsoftowi, za słabe wsparcie dla tej platfromy :| A ja
jestem windziarzz :|