Problem z Gigabyte Radeon 8500

Autor: TK (kaliszewski_at_go2.pl)
Data: Thu 29 Aug 2002 - 09:40:48 MET DST

Witam Serdecznie

Mam kartę Gigabyte Ati Radeon 8500 i na w98se
nie mogę uruchomić gier.

Np. przy uruchamieniu Collin MR 2 pojawią się komunikat typu:
"Program wykonał nie prawidłową operację i nastąpi jego zamknięcie" -
do wyboru: Zamknij, Szczegóły->Rejestry: coś tam ble ble ble

Przy innych grach podobnie.
(W programie dxdiag wszystko działa jak należy - sześciany kęcą się jak
zwariowane)
Wgrywanie nowych sterowników z Ati nie pomaga -
zresztą podczas instalacji i tak wyskakuje
jakiś komunikat: "Driver INF not Found" - instalują się jedynie
sterowniki z dostarczonej płyty. Nawet w98 już przeinstalowałem
i dalej to samo.

W WinXp proff. gry działają ale chyba nie widzę różnicy
między tą kartą a NV MX 200 32MB.
Zauważyłem że w xp (nt) zawsze (bez wzglądu na kartę)
odświeżanie nie jest takie płynne (jest skaczące) jak w 9x -
przez co granie jest bardzo nie przyjemne - dlaczego ?.

Może ktoś może mi jakoś doradzić,
bo jesze nie wiem co z tego że mam Gigabyte Ati Radeon 8500,
na NV to sobie przynajmiej przyzwoicie pograłem w Collina na w98.

Sprzęt: ECS K7VTA3, DDRAM 256, Duron 950, DirectX 8.1

Dziękuje
Pozdrawiam
TK