Re: w co lepiej zainwestowac? Athlon czy p4?

Autor: sprocket (sprocket_at_sys.pl)
Data: Wed 28 Aug 2002 - 23:32:26 MET DST

>AFAIK to nie serwer sie sypal (czyli w domysle system), ale programy
>napisane w Clipperze z uzyciem jakiegos tam popularnego wtedy pakietu. I
>nie byla to wina procesora, ale bledu w samym Clipperze (cos jak
>borlandowski bug w CRT). A jako ze Clipper i Netware najczesciej w
>przyrodzie wystepuja razem, to i problem mogl byc widziany z zewnatrz jako
>"padajace serwery na K5". :)

Nie, nie, to nie to. O Clipperze też słyszałem, ale unikałem tego dziadostwa
jak zarazy, więc mnie nie tknęło. Ale osobiście znam jeden, a z relacji
kilka, przypadków niestabilnej pracy novellowskiego (bez Clippera, i bez
Action! ;))) serwera na K5, przy czy wymiana na Pentium zadziałała "jak ręką
odjął". AFAIR płyty były intelowskie, więc może tu był pies pogrzebany.
Chodziło dziadostwo np. 3 dni, a potem... jeb!! I tak w kółko, z losowymi
odstępami ;)))
pozdro...
sprocket