Re: Dodatkowy wentylator na obudowie...

Autor: Paweł 'Dziku' Spychalski (dziku_at_dzikie.net)
Data: Wed 28 Aug 2002 - 23:25:01 MET DST

> To spytam sie jeszcze czy warto mi zalozyc kolejny z przodu obudowy? Dodam
> iz mam Celka 633_at_950MHz (szyna 100MHz, a powinna byc - wedlug producenta -
> 66 MHz) i RAM ustawiony na 133 MHz.

Z doświadczenia powiem, że nie ma sensu. Mam tam wentyla, ale nigdy go nie
włączam. Brak efektów jeśli chodzi o spadek temepartury, a tylko hałas
powoduje. Jeśli serio chcesz mieć dobry efekt, to pomyśl nad założeniem
wywiewu na górnej ścianke obudowy. Co prawda trzeba dziurę wycinać, ale
opłaca się.

--
Pozdrawiam,
Paweł Spychalski aka Dziku