Re: jaka plyta glowna???

Autor: benek (benek.benek_WYTNIJTO__at_wp.pl)
Data: Wed 28 Aug 2002 - 21:52:27 MET DST

> Od czasow GF problem moze byc tylko z jakimis syfami z Chin :)

a ze "osobnik" Maybach nie napisal jaka ma karte to nawet nie bede zgadywal
:-)
BTW i tak _wiekszosc_ kart graficznych jest produkowanych w Chinach - a te
sprzedawane w Polsce to _chyba_ wszystkie - w koncu Tajwan to tez Chiny ;-)

> Tak to jest jak sie probuje porownywac VAP do iBX :P

tak to jest jak ktos nie czyta dokladnie postow :-p
prosze przeczytac moj pierwszy post w tym watku i powiedziec czy
porownywalem oba rozwiazania - jezeli tak to wyglada to moje intencje byly
inne - przeciez napisalem ze najlepiej brac plytke na BX ale mozna pokusic
sie na cos innego (i podalem przyklad sprawdzonej i dobrej plyty) - a dalej
juz tylko bronilem swojego stanowiska bo nie lubie jak ktos ma uprzedzenia
;-)

a ze przy okazji "pojechalem" troche po Abitach... - prosze o wybaczenie
Tych ktorych urazilem ale poprawy _nie_obiecuje_ :-)))))

pozdrawiam