Re: kupuje kompa - pytania...

Autor: sOnic (sonic_flood_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 28 Aug 2002 - 21:16:30 MET DST

> Lepiej na kt266a
Ale jaki model, interesuje mnie najlepszy czyli odpowiednik dzisiejszego
asusa a7v333.
Moj brat ma taka plyte i wiem ze jest najlepsza (zreszta wszedzie w
interenecie sie ja wychwala), ale myslelm ze moze jednak kt266a by
rzeczywiscie wykorzystac wyszystko na max. Tylko jakiej firmy model bylby
najlepszy, czy tez ASUSA, tak jak podalem wyzej
(ASUS A7V266-C KT266A ) ???

> Za co? Skoro nie podales najwazniejszego. Jakie zastosowania, Jaki
> monitor, jaki procek?

tamte sprawy sa dla mnie oczywiste wiec ich nie podalem (i wiadomo tez ze do
proc amd xp)

sonic