Jaka plyta dzis i jutro ?

Autor: Piotr (piotr88_at_skrzynka.pl)
Data: Wed 28 Aug 2002 - 20:11:08 MET DST

Mam problem bo szykowalem sie ze podrasuje moja stara plyte, kupujac
przelotke na socket 370 wkladajac 1ghz coppermine i dalo by sie zyc,
ale mi procek nie poszedl i teraz musze sprzedac plyte + procka :(

I kupic cos innego....
I teraz mam pytanie bo
AMD Athlon XP 1600+ (1400 MHz) i jego cena 320 zl, jest kuszaca, no i
jak sie wezmie plyte pod to to sie za jakis czas spokojnie wlozy
Athlon XP 2200+...i powinno dzialac, wiec jak dla tekiego biednego
studenta to super rozwiazanie mimo z nigdy nie lubilem AMD :)
Mam tylko problem bo potzrebuje dobrej, plyty, w ktorej latwo bedzie
sie kreci, lub jesli tych prockow sie nie kreci to latwo jak juz
wspomnialem wstawialo nowe....no zeby byl jakis nowy szybki ram + i tu
jest diabel pogrzebany z 1-2 sloty na stare Dimy/133 bo kupilem
pozadne Kingstona i narazie bym chociarz to przezucil.....
A za jakis czas zeby mozna bylo w inne sloty pozadne np 266mhz
Czy jest taka plyta, a jezeli kilka to ktora wybrac ?

Pozdarwiam
Piotr