Re: reklamacja plyty glownej

Autor: See_you (seefiveyou_at_dns.easy.pl)
Data: Wed 28 Aug 2002 - 19:07:02 MET DST

"maniek" <maniek6_at_poczta.fm> wrote in message...
> Kadzisz chlopie tansze nie znaczy ze gorsze:
> To nie sa samochody.

I co z tego, ze nie samochody?
Co to za roznica - regola to regola.

> To jest plyta glowna liczy sie dobry projekt a nie podzespoly.
> Chipset jest ten sam.

Wybacz stary.....
Czy zmienisz zdanie dopiero kiedy wystrzela ci kondensatorki na plycie?

> Mialem przykre doswiadczenie z plytami intela jakies 2 lata temu wszystkie
> sie sypaly chociaz byly drogie.

A ja z Intelem, Sony, IBM i wielu innymi, ktore mozna uznac za drogie lub markowe.
Nigdzie nie stwierdzilem, ze nie ma wyjatkow - to nie matematyka.

> Drogie nie znaczy ze lepsze przyklad:
> Asus (drogi jak diabli) - MSI (tani i super - wydajnosc lepsza) - wniosek
> placisz za firme.

Widzisz stary, zeby kupowac tanio trzeba dokladnie wiedziec co sie kupuje
i w jakim celu, czyli - trzeba sie na tym znac.
I prawda jest, ze drogie nie znaczy lepsze, bo znaczy jedynie,
ze najprawdopodobniej jest lepsze.:))
See_you