Re: update biosu -> uszkodzenie kompa

Autor: -|MegA|- (agrden_at_elka.pw.edu.pl)
Data: Wed 28 Aug 2002 - 18:55:37 MET DST

maniek wrote:

> A ja bym odradzal flashowanie z dyskietki.
> Oczywiscie system moze byc na dyskietce ale plk biosu powinien byc na dysku
> dyskietki za czesto padaja a chyba nikt nie chcialby podczas updejtowaniu
> biosu miec blad odzczytu ???
>
> Proponowalbym skopiowac programator
> awdflash.exe
> twoj.bios
> np na dysk c i tam wrzucic jakis plik go.bat w ktorym mialbys
> c:\awdflash c:\twoj.bios /py /sn /cd /cp

ale tu nie chodzi o zwykle flashowanie, bo ja tez wgrywam nowy bios z
hdd (bo mam w98se i fat32)
jesli jednak ktos ma na dysku ntfs, to bez specjalnych programow nie ma
dostepu do hdd z poziomu dos, aby wgrac nowy bios i pozotaje jedynie
flop

zreszta koledzy mowili o sytuacji kiedy padnie bios i jedynym
rozwiazaniem jest uruchomienie kompa z awdflashem w autoexecu z
dyskietki. juz tak mialem raz, ze posypal mi sie bios i mialem tylko
czarny ekran. jedyne co sie dzialo po wlaczeniu kompa, to dziwne dzwieki
ze speakera i szalenstwo floppa.
wsadzilem mu dyskieke systemowa z odpalanym z autoexeca awdflashem i sie
udalo.

--
-=MegA=- gg527856