Obsluga dzwieku?

Autor: Fortar (fortar_at_go2.pl)
Data: Wed 28 Aug 2002 - 18:21:25 MET DST

Czy jest jakis sposob aby na normalnej klawiaturze (tj. bez dodatkowych
bajernych guziczkow) wlaczyc skroty klawiszowe sluzace do zciszania i
poglasniania dzwieku w winxp? Moze jakis freeware, albo odpowiedni klucz w
rejestrze? Jest mi to bardzo potrzebne, gdyz nie chce zmieniac swojej
dotychczasowej klawiatury, a mam sblive z podpietymi dwoma wzmacniaczami i
regulacja dzwieku nie moze sie odbywac pokretlem (mam zestrojony przod z
tylem). Dzieki!