Re: Pobor mocy...

Autor: trzmiel (trzmiel_at_interia.pl)
Data: Wed 28 Aug 2002 - 18:07:40 MET DST

de4th wrote:
> Witam,
>
> Chcialem sie dowiedziec, ile srednio wynosi pobor mocy przez sam
> komputer [bez monitora] (nie doczytalem sie tego w instrukcji...).
> Mam komputer z '98 roku, wiec podejzewam, ze tamtejsze technologie
> maja wieksze zapotrzebowanie na prad, niz najnowsze osiagniecia
> techniczne ;).

myslisz sie bo nowe procesory ciagna cos okolo 60 W np. szybsze athlony XP i
Pentium IV, a nowe karty graficzne tez sa pradozerne. Dlatego uzywa sie
teraz mocniejszych zasilaczy - minimum 300W (chociaz jak jest dobry to
wystarczy 250W). W monitorach niewiele sie zmienilo w tej kwestii chyba ze
mowimy o LCD ktore biora max kilkadziesiat W.

temat byl juz poruszany wielokrotnie na grupie i powinienes poszukac
odpowiedzi na swoje pytanie.

pzdr.
trzmiel