Re: Pytanko

Autor: maniek (maniek6_at_poczta.fm)
Data: Wed 28 Aug 2002 - 18:02:09 MET DST

Denerwuja mnie takie pytania:

Pytajac o procek masz na mysli predkosc kompa, czy jego stabilnosc.

1. intel zmienia podstawki na plytach - moim zdaniem minus.
2 jesli chodzi o wydajnosc zdania sa podzielone - czyaj liste tam jest kupa
takich postow.
3. stabilnosc - zalezy od calego zestawu (a nie tylko czy to jest intel czy
AMD, ponoc na AMD nie chodzi win CE - tak slyszalem nietwierdze ze tak
jest - ale nie wiem czy ktos tego uzywa)
4. Moim zdaniem nie ma sensu pchac sie w celerona lu durona skoro mozna
tanio kupic athlona (1.8 XP 460 zl) za 200 kupisz 1.1 lub > zalezy. A za
durona zaplacisz 100 lub wiecej nie wiem czy sie oplaca bo athlon ma duzo
wieksza wydajnosc.

Jesli chodzi o intela nie uzywam. Kiedys tak teraz nie ze wzgledow
ekonomicznych.
:)