Re: Przelotka z slot1 na socket370 jakie napiecie ?

Autor: Piotr (piotr88_at_skrzynka.pl)
Data: Wed 28 Aug 2002 - 16:54:14 MET DST

>czyli coppermine , no ale moze ten bios nie jes do tfojej plyty ?
Dziwne, ale na tym biosie plyta mi smiga i caly system no i wyraznie
pisalo ATC 6240 zresta sam luknij, tylko ze duzo tam haszczy :)
(http://www.freeway.co.jp/download/fw_atc6240bx.html)

>plyta nie pozwala , to nie jest kwestia biosu

Szkoda.......
To czy ja cokolwiek jescze wlorze do tej plyty ?
Troche mi ja szkoda sprzedawac za 100 zl :(

Pozdrawiam
Piotr