Re: update biosu -> uszkodzenie kompa

Autor: -|MegA|- (agrden_at_elka.pw.edu.pl)
Data: Wed 28 Aug 2002 - 16:55:16 MET DST

Radoslaw Sokol wrote:

> Ano -- tylko że trzeba wtedy wymyśleć które są potrzebne, a ja
> kiedyś w README do któregoś z BIOSów widziałem już gotowy
> przepis :)

to powinno wystarczyc:

awdflash twoj.bios /py/sn/cd/cp

w autoexecu trzeba dodac taka linijke, gdzie twoj.bios - wiadomo - plik
z biosem
jesli kogos interesuje do czego sa te przelaczniki, to niech zrobi
awdflash /?

po odpaleniu kompa z takiej dyskietki trzeba jeszcze wcisnac dwa razy
enter i powinno sie odpalic

mialem okazje juz tak raz robic przy okazji moich zabaw z modyfikacja
biosu

--
-=MegA=- gg527856