Re: 1,8 vs 2,26... Final.......

Autor: Katanka (katanka24_at_interia.pl)
Data: Wed 28 Aug 2002 - 16:18:39 MET DST


Krzysiek wrote:

> Katanka <katanka24_at_interia.pl>, wrote in
> news:3D6CD1C5.3EBD8BDA_at_interia.pl:
>
>
> Swego czasu to PC mogl pomazyc o grach jaki byly na PSX i pozniej tej Sega
> czy co tam bylo na Cardridze :)
>

no zazwyczaj tak jest ze konsola ma starczyc graczom na 5 lat wiec musi byc na
starcie mocniejsza by pc jej za szybko nie przegonily. no ale po jakims czasie
dogania i przegania, to normalna kolej rzeczy :) (choc w niektorych gatunkach
jest to ciezkie)

>
>
> Troche bez sensu, na konsolach zbytnio sie nei znam, ale zawsze myslalem
> ze gry sa tam zawsze bardzo dobrze dopracowane bo konsole mie maja
> mozliwosci rozbudowy.

Ostatnio sie to zmienia na gorsze bo wydawcy gonia programistow i daja coraz
mniej czasu na dopracowanie gry.
No ale nie dzieje sie tak czesto.
Do tego np Ps2 jest piekielnie ciezka w programowaniu, do tego programiscie
czesto sie przerzucaja z pc a tam byli leniwi i przyzwyczajeni do
nie_optymalizowania kodu (coraz wiecej firm zaczyna pisac gry na konsole,
wczesniej piszac tylko na pc. I tutaj sie ujawnia ta niechlujnosc)

>
>
> --
> Krzysztof Szczepanek
> "Will this shit ever change?"

--
\|/ Katanka | katanka24_at_interia.pl ::...
\|/ www.PlayStation2.of.pl ::...
\|/ I n1eCh kLiMaT SeGi cI sIe uDzIeLi nA wIeKi ::...
\|/ SEGA Dreamcast, PlayStation2, P4-2.3_512DDR_GF3Ti500_DTT3500 ::...


To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 01:21:23 MET DST