Re: W co zainwestować - inaczej

Autor: Sebol (lobo_at_space.pl)
Data: Wed 28 Aug 2002 - 16:23:07 MET DST

Użytkownik <slawek_xl_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomoœci
> Zastanowiło mnie słowo "zaiwestować" w popularnym dzisiaj wątku.
>
> Podajcie przykłady aplikacji, które w rzeczywistości wykorzystujecie w
pracy i
> dla których dobrze skonfigurowany i wyposażony pecet z duronem lub
celeronem ok
> 1GHz to za mało dla wygodnej pracy. Odpuśćmy sobie gry i przypadki gdy
> częstotliwość zegara jest ważna sama w sobie (P4 2.8GHz brzmi nieźle ;) ).

troche z zlym miejscu stawiasz punkt nacisku. W aplikacjach biurowych liczy
sie przede wszystkim pamiec. Jak masz duzo to mozna wygodnie pracowac z
kilkoma aplikacjami. Oczywiscie mozna wymyslec jakies ogromne tablice z
excela i zakladac zlozone filtry ale to raczej abstrakcja. Co do zadyszki to
gdy mam dreamweaver4 i wlaczony serwer php z mysql na apachu i outlook
express to na d850 troche zadyszki dostawal a na xp1.7 to corel9 jeszcze
lyknie gladko (byleby ramu bylo duzo) .

btw: i tak najbardziej zasysa zasoby outlook express ;)

--
lobo_at_space.pl