Re: w co lepiej zainwestowac? Athlon czy p4?

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Wed 28 Aug 2002 - 15:30:08 MET DST

Radoslaw Sokol <rsokol_at_magsoft.com.pl>, wrote in

> i że jest jedynym człowiekiem na świecie, któremu <ironia> ciągle
> spadają radiatory z procesorów </ironia> :)

A ja dzisiaj mialem przygode z C333 bez radiatora :)
Komputer w biurze obok hali zladunkowej czyli pelno kurzu i wogle.
Rozkrecam obudowe zeby wyczyscic wiatrak, a tam patrze nie ma wiatraka ani
radiatora :) Dotyknelem rdzenia procka i malo mi palec nie odpadl. Pytam
sie babki czy sie wieszal, a ona mowi ze czasem ale rzadko. W kazdym razie
ja wczesniej zdazylem na nim zainstalowac NSW i przeskanowac nim windowsa
i sprawdzic dysk. Wiatraczek wisial sobie na kabelku, pan ktory wczesniej
zajmowal sie tam komputerami nie postaral sie najwyrazniej :)

--
Krzysztof Szczepanek
"Will this shit ever change?"