Re: W co zainwestować - inaczej

Autor: Witold 'V-Tec' Serhej (v-tec_at_3miasto.net)
Data: Wed 28 Aug 2002 - 15:33:58 MET DST

slawek_xl_at_poczta.onet.pl wrote:

> Zastanowiło mnie słowo "zaiwestować" w popularnym dzisiaj wątku.
>
> Podajcie przykłady aplikacji, które w rzeczywistości wykorzystujecie w pracy i
> dla których dobrze skonfigurowany i wyposażony pecet z duronem lub celeronem ok
> 1GHz to za mało dla wygodnej pracy. Odpuśćmy sobie gry i przypadki gdy
> częstotliwość zegara jest ważna sama w sobie (P4 2.8GHz brzmi nieźle ;) ).

Kolega używa Mechanical Desktop. Ma PIV. Nawet testowaliśmy kartę graf.
za 4kzł, żeby to jeszcze przyspieszyć. A osobiście to używam PIII 900MHz
i czasem dostaje zadzyszki małej jak robię kilka rzeczy na raz, ale
najczęściej wąskie gardło to hdd. Ostatnio zajęło go trochę pakowanie z
opcją "best" katalogu 1GB. I jak wczytywałem bitmapę 500MB to były
problemy. A generalnie to w zupełności wystarczy.

--
Pzdr,
Witek.