Re: Jaka płyta główna

Autor: See_you (seefiveyou_at_dns.easy.pl)
Data: Wed 28 Aug 2002 - 12:54:55 MET DST

"Ja_NoSiK" <ja_nosik_at_poczta.onet.pl> wrote in message
> oraz jeszcze drugie pytanie takie samo jak pierwsze tylko tyczy sie
> monitorów gdyż zamierzam sobie swoja stara 15 wymienic na jakas porzadna 19

Pamietaj, ze monitor (zwlaszcza '19) jest najdrozsza czescia kompa i o tym, ze monitory nie tanieja
tak szybko jak pozostale jego elementy - warto dobrze przemyslec taki zakup
i nawet troche dolozyc aby wybrac cos co posluzy ci nawet 5 do 10 lat.
Biorac pod uwage tak dlugi okres uzywania, zwrocilbym duza uwage na marke i renome
producenta - czyli pelny konserwatyzm.
See_you