Re: myszka logitecha+akumulatorki+gdzie kupic w wawce?

Autor: Adam Sikorski (sikor_at_vis.pl)
Data: Wed 28 Aug 2002 - 15:08:16 MET DST

Użytkownik "qk" <mirekqk_at_NOSPAM.gazeta.pl> napisał
> mam myszke Cordless MouseMan Optical (radio+optyczna) i zastanawiam sie
nad
> akumulatorkami do niej. Czy ktos z nich korzysta i czy w ogole do tej
myszki
> mozna cos takiego wlozyc?
> I gdzie takie cuda mozna kupic i ile orientacyjnie kosztuja?
>
> P.s. mi baterie trzymaja ok 6 tyg...
> Dzieki za odpowiedzi
> Pzdr qk

Witam.
Posiadam zestem Logitecha Cordless Desktor Optical. Klawiatura i mysz
spisuja sie bez zarzutu, jedyna wada jest to ze mysz optyczna zre baterie
jak glupia. Baterie alkaliczne starczaja na okolo miesiac, natomiast normale
trzymaja ledwie ponad tydzien. Przesiadlem sie wiec na akumulatorki. Kupilem
firmy GP o mocy 600 mAh. Niestety jeszcze nie wiem na ile starcza gdyz
zalozylem jest jakies 10 dni temu. Jak sie dowiem to dam znac. A cena tych
aku jest rzedu 10-15 zeta za sztuke (juz nie pamietam dokladnie ile :)

Pozdrawiam,
Adam Sikorski,
sikor_at_vis.pl