Shuttle AK31 i kontroler

Autor: abnuk (abnuk_at_klub.chip.pl)
Data: Wed 28 Aug 2002 - 14:50:49 MET DST

Witam Państwa!

Gdzieś w marcu kupowałem sobie Athlona XP, a że wtedy niewielki był wybór
płyt z chipsetem KT266A to i testów płyt nie mogłem nigdzie znaleźć. I tak
trochę na oślep, zasugerowany marką (sic!) wybrałem płytę główną, jak w
topicu. No i muszę z przykrością przyznać, że naprawdę nie jestem z niej
zadowolony. W chwilę później na benchmark.pl pojawiły się testy płyt z tym
właśnie chipsetem no i moje obawy się potwierdziły. Płyta wypadła najgorzej
ze wszystkich (pozostała w tyle za dużo tańszymi Epoxami i ECS). Mimo słabej
wydajności płyta jest całkiem stabilna, ale wkurza mnie najbardziej
zamontowany kontroler. Przy kopiowaniu jakichkolwiek większych plików muszę
niestety odejść od komputera, bo niestety nic się nie da zrobić! Najgorzej
jest z CD na HDD (tylko nie mówcie, żeby podłączył do oddzielnych taśm, bo
tak właśnie mam). I teraz zastanawiam się, czy lepiej sprzedać tę płytę i
kupić inną, czy też kupić nowy kontroler. Pewnie z takim Promise to by
śmigało.

Pozdrawiam
Marcin