Re: Karta grafiki na płycie Soltek SL-75 KAV

Autor: Mariusz (akustyk_at_poczta.fm)
Data: Wed 28 Aug 2002 - 13:00:05 MET DST

> A Ati 8500 z 128 Mb RAM za 650 zł?
> Mam tylko Agp pro i x4!

I nikt nie moze mi udzielic odpowiedzi?
A jak to jest z zasilaczem do kompa ja mam akurat obudowe Enlighta ale nie
pamietam z jakim zasilaczem ale chyba bodajze 250 W.

Ktora karta bedzie lepsza Ati 8500 czy 9000 - wiem tylko tyle ze jak rok
temu Ati 8500 miala slabe sterowniki to byla taka sobie a teraz na lepszych
sterownikach chodzi jak burza. Wiem ze Ati 9000 ma obciety procesor bodajze
werteksow i przez to jest wolniejsza od 8500 ale jak chlopcy zrobia nowe
sterowniki to nie wiadomo czy czasem nie przescignie 8500?