Re: Problemy z ECS K7S5AL

Autor: mic (michalnews_at_wp.pl)
Data: Wed 28 Aug 2002 - 12:38:16 MET DST

Użytkownik Macca <macca.macca_at_poczta.fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:akf2vf$ms3$2_at_news.tpi.pl...

> -Dźwięk czasem niespodziewanie pojawiają się
> dziwne harce oraz trzaski w głośniczkach, wiem
> że ten układ na płycie nie jest najlepszej jakości
> ale tak źle chyba nie powiło być? Efekt, pojawia
> się i znika dość nagle.

Miałem coś takiego, że w pewnych sytuacjach np. odtwarzanie filmów (im
większy obraz tym gorzej), niektórych grach było słychać silne
zniekształcenie dźwięku. Miałem wówczas starą kartę grafiki na PCI. Po jej
wymianie na inną, też PCI, problem znikł, ale pojawiły się inne (wynikające
już chyba z wieku samej karty). Wymieniłem kartę na GeForce'a 2 (AGP) i
wszystkie problemy zniknęły. Być może problem leży więc w jakimś urządzeniu
PCI.

Pozdrawiam

Michał