nagrywakra liteon

Autor: pecet (michal522_at_wp.pl)
Data: Wed 28 Aug 2002 - 13:03:12 MET DST

wlasnie wrocilem , podlaczam nagryware , pierwsze moje zdziewienie pojawilo
sie gdy system strasznie wolno sie wlanczam ( nie wiem czy to cos wam mowi ,
ale podczas startu biosu , pisze ze nagrywara pracuje w dma 33 ) , po
wlonczeniu prubuje cos nagrac i dupa , pisze albo zla plytka albo cos zle
podlonczylem , przeintalowalem easy cd 5.0 i nadal to samo direct cd mowi ze
nie znajduje zanedj nagrywary, pozatym system mi ja wykryl i jako zwykly
cd-rom dziala , chociaz tez troche wolno. Macie jakies pomysly?

p.s plytty to nie sa bo testowalem na 2 rodzajach

--
Pozdrawiam
Pecet